Bezit: Honda Ape (shift up 124cc, Takegawa 5 disk slipper dry clutch, NSR velgen en XR100 schijfset) Honda ST70 (TJR Nice 147cc, Kitaco OT race alu, front & rear disk brakes) Honda ST50 Duits 50cc met leovici Honda Giorcub (zaaalig rondsnorren in de zomer)
Trekt heel vlot en rechtopzittend naar de 120, daarboven nog niet getest wegens drukte op de weg. Zal nog wel iets meer in zitten, maar dat duurt wel iets langer.
Edit:
nu met Keihin PWK28 lijkt het alsof ik nog wat vlotter door de versnellingen heen ga. Dankzij de zwaardere Kitaco veer die ik in de carburateur heb gezet is hij ook nog iets beter doseerbaar/hanteerbaar.
Laatst gewijzigd door August op 01 jul 2009 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, dit is een echte Honda en gekeurd na 1 mei.
Gisteravond nog een mooi rondje gemaakt van ca. 40km, ging allemaal prima en voelt vertrouwenwekkend. Ook een stukje snelweg meegepakt (rechterbaan), dat kan dus ook en ik kom goed mee, maar ik ga er geen gewoonte van maken.
Top is maximaal ca. 130-135 (wel wat ineenduiken anders waai ik eraf) met de huidige vertanding en het huidige max. toelaatbare toerental.
Ik probeer zondag even langs te komen op de hdd als mijn verplichtingen het toelaten. Kan dit nog niet met zekerheid zeggen.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.
Iets meer dan 16pk en 128,5 km/u.
Moet nog verder aan afgesteld worden en het lijkt alsof mijn ontsteking begrenst ergens rond de 11500 toeren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling
Ik heb goede hoop dat er nog wat meer uit te halen valt.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.