tank ss50 gezocht
tank ss50 gezocht
Ik heb sinds een jaar een ss50, tank zag er toen keurig uit maar steeds had ik weer een lek ergens. Blijkt dat ie vol met gaatjes zit, van 0,1 mm tot 2 mm groot!!! Allemaal weggeplamuurd. Ik heb m al met polyester plamuur op 6 plaatsen dicht gesmeerd maar het is dweilen met de kraan open, als t al lukt met die plamuur (moeilijk).... Ik moet gewoon een nieuwe tank! Heb gebeld met zaken als Lehrtouwer en op marktplaats ect gekeken maar nog niks kunnen vinden. Misschien dat iemand hier iets voor me weet?
Re: tank ss50 gezocht
Loef heeft een stel 2e handse SS tanken liggen waaronder een jubileum uitgave en een dhz rood/gele vlammentank mocht je de behoefte hebben..Leo schreef:Ik heb sinds een jaar een ss50, tank zag er toen keurig uit maar steeds had ik weer een lek ergens. Blijkt dat ie vol met gaatjes zit, van 0,1 mm tot 2 mm groot!!! Allemaal weggeplamuurd. Ik heb m al met polyester plamuur op 6 plaatsen dicht gesmeerd maar het is dweilen met de kraan open, als t al lukt met die plamuur (moeilijk).... Ik moet gewoon een nieuwe tank! Heb gebeld met zaken als Lehrtouwer en op marktplaats ect gekeken maar nog niks kunnen vinden. Misschien dat iemand hier iets voor me weet?
-
four
- 4T-MSB regular
- Contacteer:
staan er op t moment een aantal te koop op marktplaats en op speurders, meeste zien er niet uit maar zijn wel dicht keertje over spuiten en je hebt n mooie tank.
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...
hey, bedankt voor jullie reacties, ga er mee aan de slag...