hallo,
ik ben van plan een skyteam dax te kopen omdat ik hoorde dat dit dezelfde kwaliteit is als de honda dax,
de jincheng schijnt namelijk een replica te zijn terwijl de skyteam een perfecte copy is.
verder wil ik er een andere uitlaat op zetten en ik mijn keuze valt tussen de motosport en de moto'R'sport
ik vind persoonlijk de motorsport beter klinken een iets zwaardere diepere sound, wat vinden jullie en wat zijn jullie ervaringenen?
p.s. toch vind ik het raar dat de skyteam Dax veel goedkoper is dan de Honda Dax terwijl de skyteam veel nieuwer en beter is.
met vriendelijke groeten,
Mike
Skyteam of Jincheng, Motosport of Moto'R'sport?
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Re: Skyteam of Jincheng, Motosport of Moto'R'sport?
fout, skyteam is ook een immitatie honda dax, en heeft dezelfde/nog slechtere kwaliteit dan de jincheng dax
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
Ja, geen Jincheng/Skyteam discussies hier, dan meld je je maar aan op het daxboard(.be) 
-
Saik0
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Monkeymadness
Dat is een kwestie van meningen, er staat nergens daat jincheng of skyteam beter is. Ik rijd al een beste tijd op een skyteam, je moet er altijd wat dingen aan vervangen omdat ze plots stuk gaan, maar zelfde dingen kom je ook tegen bij een jincheng. Ik zou gewoon kijken naar wat je tegenkomt voor een goede prijs en daarvoor gaan. Jincheng heeft geloof ik geen electrostart toch? Het is wel lelijk, zoals op mijn skyteam. Maar het is wel heel praktisch
moto en motorsport was al een topic over geopend. Volgens mij is de motosport een kopie van de motorsport (iets slechtere kwaliteit).
-
Monkeymadness
- 4T-MSB zombie
- Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
klopt, ik heb ook een jincheng singa, maar dat ding roeste onder mijn reet vandaan.. 
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
-
niek is ik
- 4T-MSB heilige
- Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
mijn ervaring is dat jinchengs over het algemeen betere kwaliteit zijn(kwa chroom, lak enzo), al gaat de versnellingsbak vaak dood, en wil de ontstekings spoel overlijden.
naar mijn idee blijft het skyteam blok langer heel, en is kwaliteit lak chroom enzovoor wat minder...
maar de conclusie blijft, het is allemaal een pot nat.
naar mijn idee blijft het skyteam blok langer heel, en is kwaliteit lak chroom enzovoor wat minder...
maar de conclusie blijft, het is allemaal een pot nat.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh
-
chaly-dude
- chaly's angel
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Contacteer:
Het enige wat je moet weten is dat Honda 100x beter is dan een Skyteam/Jincheng.Hondamike schreef:hallo,
ik ben van plan een skyteam dax te kopen omdat ik hoorde dat dit dezelfde kwaliteit is als de honda dax,
de jincheng schijnt namelijk een replica te zijn terwijl de skyteam een perfecte copy is.
verder wil ik er een andere uitlaat op zetten en ik mijn keuze valt tussen de motosport en de moto'R'sport
ik vind persoonlijk de motorsport beter klinken een iets zwaardere diepere sound, wat vinden jullie en wat zijn jullie ervaringenen?
p.s. toch vind ik het raar dat de skyteam Dax veel goedkoper is dan de Honda Dax terwijl de skyteam veel nieuwer en beter is.
met vriendelijke groeten,
Mike
Of je een Skyteam of Jincheng koopt zal weinig uitmaken, zolang je ze maar onderhoud kan je daar ook prima mee rondrijden.
En motorsport of motosport, ik weet niet wie je wijs heeft gemaakt welke ander geluid maakt... maar dat maakt ook geen reet uit, die uitlaten zijn van zeer slechte kwaliteit en ik raad je aan om door te sparen voor een iets duurdere uitlaat.
-
Halodax
- 4T-MSB addict
- Bezit: CT70 Motodax
Yamaha XVS1100a Dragstar Bobber - Locatie: Amersfoort
leuk he van die moddereters die onder schijnprofielen bullshit berichten plaatsen en dan gniffelend achter hun computer al jullie nutteloze reacties lezen.....
zo jammer.......
zo jammer.......
ZF-45-85 CT70 K1 1971
gerbrandicus schreef:Klerelijer. Dat zijn van die aso's die gewoon lekker eens op de bek moeten gaan. En omdat je dan geen helm op hebt spettert de inhoud van je hoofd als warme griesmeelpudding over het wegdek.
Natuurlijke selectie.
-
arnold-d
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
100x beter.Eric schreef:100x is wat overdreven....
Bart heeft ook immi onderdelen, anders deed z'n brommer t niet namelijk
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
Iets met 190cc . Op de dax