Hoi iedereen!
De pakking tussen de cilinder en het onderblok lekt momenteel olie... Ik heb er al een nieuwe pakking tussen gestopt maar het komt er nog steeds aan alle kanten uit. Iemand een idee??
Alvast bedankt!
Pakking lekt tussen cilinder en onderblok
Pakking lekt tussen cilinder en onderblok
Ik heb een prachtige Honda met alles d'r op en d'r aan!!!
Alleen hij is stuk
Alleen hij is stuk
-
toerieteller
- 4T-MSB addict
- Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
Re: Pakking lekt tussen cilinder en onderblok
ook het rubber ringetje ertussen gestopt bij het monteren?
er zijn baggerkwaliteit cilinders in de handel waarbij het gaatje aan de onderkant van de cilinder niet corspondeert met het gaatje op het blok.
enigste oplossing die er dan is, is zelf een pakking knippen, en/of alles met vloeibare pakking volkliederen en hopen dat het houd, en/of jomanda vragen of ze er wat aan kan doen, instralen, handoplegging, astraal kijken.
.
ik heb ook eens zo""een kitje gehad, en heb uiteindelijk maar besloten dat de vissen er naar mochten gaan kijken, of ze er nog wat mee konden.
immi 70cc cilinder kost volgens mij 37,-- ofzo bij leertouwer(met 70cc opdruk).
er zijn baggerkwaliteit cilinders in de handel waarbij het gaatje aan de onderkant van de cilinder niet corspondeert met het gaatje op het blok.
enigste oplossing die er dan is, is zelf een pakking knippen, en/of alles met vloeibare pakking volkliederen en hopen dat het houd, en/of jomanda vragen of ze er wat aan kan doen, instralen, handoplegging, astraal kijken.
ik heb ook eens zo""een kitje gehad, en heb uiteindelijk maar besloten dat de vissen er naar mochten gaan kijken, of ze er nog wat mee konden.
immi 70cc cilinder kost volgens mij 37,-- ofzo bij leertouwer(met 70cc opdruk).
cdi for life! 
Het is een staande cilinder
Ik heb een prachtige Honda met alles d'r op en d'r aan!!!
Alleen hij is stuk
Alleen hij is stuk
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Tja, dat kunnen wij ook niet ruiken, staat er in de eerste post ook niet bij.Coole schreef:Het is een staande cilinder
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
ciebie
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
zijn allebei de vlakken ook echt vlak? of zitten er nog pakkingsresten op of iets anders?
heb je hem wel de goede kant erop gedaan? zitten de twee pasbussen op hun plek?
heb je alles wel goed aangedraaid?
heb je hem wel de goede kant erop gedaan? zitten de twee pasbussen op hun plek?
heb je alles wel goed aangedraaid?