Uitlaat is een Honda SS50M uitlaatje, maar die komt normaal gezien veel lager. Maar denk wel dat er aan die voorbocht gelast is aangezien hij al afgebroken is. En hitteschild is ori he.butt head schreef:net ssje.
is die uitlaat zelfbouw of zo aan die bocht te zien en het hitte schild?
Morgen heb ik nieuwe foto's, deze zijn van toen hij bijna af was. Ik rijd er nu wel met rond. (als het het regent tenminste)roow schreef:Leuk dingetje.
Rijdt je er al mee? aangezien je wat belangrijke onderdelen mist.
ik dacht altijd dat er een anders hitteschild op zat.Crop schreef:Uitlaat is een Honda SS50M uitlaatje, maar die komt normaal gezien veel lager. Maar denk wel dat er aan die voorbocht gelast is aangezien hij al afgebroken is. En hitteschild is ori he.butt head schreef:net ssje.
dat is het schild van een hoge uitlaat een half hoge heeft 3 of 4 verschillende modellen hitte schild. op mijn ss heb ik weer een ander hitte schild zitten.koen 50 schreef:ik dacht altijd dat er een anders hitteschild op zat.Crop schreef:Uitlaat is een Honda SS50M uitlaatje, maar die komt normaal gezien veel lager. Maar denk wel dat er aan die voorbocht gelast is aangezien hij al afgebroken is. En hitteschild is ori he.butt head schreef:net ssje.
zoeen: http://www.cmsnl.com/classic-honda-gall ... php?id=552
kan ernaast zitten hoor.
zo iets had ik ook. zou denk ik zelfs nog wel eens een hoge kunnen zijn die verbouwd is. of er moet iets anders in geslagen zijn bij de ophanging die achter hoordEric schreef:De uitlaat zelf klopt niet. Achter bij de schokbrekers en in het midden zit hij zo te zien nergens aan vast.
Leuke SS.Crop schreef:Morgen heb ik nieuwe foto's, deze zijn van toen hij bijna af was. Ik rijd er nu wel met rond. (als het het regent tenminste)roow schreef:Leuk dingetje.
Rijdt je er al mee? aangezien je wat belangrijke onderdelen mist.