Even een update, die plak bleek bij nader inzien een stuk metaal wat onder het spatbord zat.
Het was zo vuil dat ik dacht dat het kunsstof was
Inmiddels de hele c310 ontmanteld en het ligt nu bij de coater in Amersfoort, en is woensdag klaar.
De eigenaar van dit bedrijf was zeer vriendelijk en belangstellend wat het was, hij dacht dat het een Puchje was.

Het hele zaakje stralen en coaten kost me zegge en schrijve 75-80 euries. Ze coaten/stralen daar van alles tot schoorsteen kappen en grote metalen rekken en kasten en wat dies meer zij.
Ze draaien overal dopjes in waar ik nog geen boutjes in had gezet en het balhoofd heb ik met duck tape afgeplakt dat bleef wel zitten bij het stralen. Ook het chassisnummer zou hij afdekken.
Ben nu aan het vechten met een paar velgen die ik niet mooi krijg, dat worden nieuwe, maar die zijn slecht te krijgen. Van een Puch passen ze ook, maar ook moeilijk goedkoop te vinden, Leertouwer is behoorlijk duur met zijn handel.
Mocht iemand een goed adres hebben voor 19 inch velgranden hou ik me aan bevolen.
Kjell had alleen nog gebruikte en niet echt roest vrije velgen liggen.
De naven glimmen iig al als een keutel in de maneschijn, even nieuwe lagers erin en dan is dat ook klaar. Ik ga ze zelf verspaken ik heb al een opstelling gemaakt van 2 grote deur scharnieren gekocht bij een bouwmarkt, waar ik het wiel na wat vijlen en zagen kan inspannen. tzt zal ik er wel eens een foto van plaatsen, jammer dat je hier geen foto kan uploaden
Wordt vervolgd.
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.