Deze kwam ik in het archief tegen

Ook was rond die tijd benzine op de bon, zodoende werd je brommer voorzien van een kenmerk. Dit was niet het geval voor 2 takt brommers.

naar een brommer loos nederland.Edo schreef:Bromfietsbelasting wordt echt overwogen? Het is ook echt van de zotte.
Eerst bromfietskenteken met verplichte keuring.
Toen AM op een pasje (echt rijbewijs), kost afhankelijk per gemeente ongeveer 40 euro
Toen praktijk noodzakelijk voor behalen rijbewijs, kost ongeveer 400 euro geloof ik
Nu bromfietsbelasting?
Autorijbewijs naar 16,5 jaar onder begeleiding van ervaren bestuurder (zonder eigen rempedaal/koppeling).
Echt bizar waar dit naartoe gaat. Het was nog niet druk genoeg op de weg.
Lekker bij de Occupy's gaan zitten. Hersenloos volk.firestone schreef:Thijs, dit wordt 1 groot brommer feest wanneer iedere brommerclub/vereniging centraal verzameld en naar DenHaag gaat!
Kicken! Kijk er nu al naar uit
lijkt mij ook wel mooi om mee te maken.firestone schreef:Thijs, dit wordt 1 groot brommer feest wanneer iedere brommerclub/vereniging centraal verzameld en naar DenHaag gaat!
Kicken! Kijk er nu al naar uit
mijn gpz500 kost 96 euro in het jaar aan wegen belasting.Eric schreef:Die oude troep wordt waarschijnlijk net als al die andere oude troep gewoon vrij. En een moderne brommer.... Een motor kost dacht ik 85euri PER JAAR!! Wat kost een brommertje dan...? We worden veel harder genaaid met belachelijke benzine, woning en weet ik het wat voor prijzen.
deel het is door 12, dan maar een biertje minder in het weekend hoorbutt head schreef:mijn gpz500 kost 96 euro in het jaar aan wegen belasting.Eric schreef:Die oude troep wordt waarschijnlijk net als al die andere oude troep gewoon vrij. En een moderne brommer.... Een motor kost dacht ik 85euri PER JAAR!! Wat kost een brommertje dan...? We worden veel harder genaaid met belachelijke benzine, woning en weet ik het wat voor prijzen.
kom op man een biertje minder. daar mee kan je niet overleven.ciebie schreef:deel het is door 12, dan maar een biertje minder in het weekend hoorbutt head schreef:mijn gpz500 kost 96 euro in het jaar aan wegen belasting.Eric schreef:Die oude troep wordt waarschijnlijk net als al die andere oude troep gewoon vrij. En een moderne brommer.... Een motor kost dacht ik 85euri PER JAAR!! Wat kost een brommertje dan...? We worden veel harder genaaid met belachelijke benzine, woning en weet ik het wat voor prijzen.