hoe lopen de kabels van het achterlicht en de pinkers. Volgens mij zijn hier verlengstukjes voor, maar gaan deze kabeltjes dan allemaal los door het frame naar de accubak? Ik heb een chrome spatje dus ik neem aan dat de kabel door het buisje op het spatje moet, maar zitten ze dan nog ergens anders aan vast?
En nu we toch bezig zijn, hoe zit de driehoekige luchtfilterkap vast op het frame?
SS kabels achterlicht
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Re: SS kabels achterlicht
Alles gaat los door het frame. Kabelgoot is alleen voor achterlicht.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Hé interessant, ik ben ook met mijn achterlicht bezig dus misschien kan ik ook even gebruik van dit topic maken? Volgens mij heb ik dezelfde achterlicht op mijn ss50 als martijnt. Daar zitten 2 van die buislampjes in. Ik heb er nu geen remlicht op zitten maar dat wil ik er wel op hebben. Er zitten wel 2 aansluitingen op maar die gaan naar beide lampjes toe. Dus zoals ik het kan bekijken gaan beide lampjes gewoon wat feller branden als ik daar het remlicht op aansluit, of moet ik het dan helemaal anders aaluiten?
Is er misschien een schema van te vinden?
Is er misschien een schema van te vinden?
-
martijnt
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda SS50Z K3
Honda Jazz - Locatie: Den Bosch
Die met de buisjes is volgens mij een portugees achterlicht. Ik heb toch een andere. Als er 2 draden uitkomen zou ik toch zeggen dat er een voor het remlicht is.
Die zwarte kap ligt eigenlijk gewoon los op het frame.
Die met die buislampjes, is dat een old school jaren 80 ding en best wel groot? In dat ronde gedeelte zat dan nog een fitting. Welke dan is voor de remmen mag je dan zelf weten.
Die met die buislampjes, is dat een old school jaren 80 ding en best wel groot? In dat ronde gedeelte zat dan nog een fitting. Welke dan is voor de remmen mag je dan zelf weten.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!