De uitlaat van mijn Honda SS is door de vorige eigenaar, lang geleden vermassacreerd geweest, hij had het achterste stuk eraf geslepen en daarna terug vastgelast en er een hoop plamuur tegen aangesmeten. Hij maakt ook erg veel lawaai. Sinds kort rammelde er ook iets erg hard bij bepaalde toerentallen, dus heb ik besloten om er dan toch maar eens werk van te maken:
Opengeslepen:

De oorzaak van het ratelen! Dit stukje viel er gewoon uit, zat helemaal los (is niet hetzelfde stuk als op de foto hierboven, dat zit nog vast):

Binnenkant:

Ik heb hier al wat zitten zoeken, maar vind niet meteen foto's of een duidelijke beschrijving van hoe het er vanbinnen nu zou moeten uitzien.
Ik vermoed dat het losse stukje vastmoet aan het gebogen plaatje dat te zien is op de laatste drie foto's, maar om dit vast te lassen zou ik nog een stuk van de uitlaat moeten slijpen... Is dit ding essentieel voor de geluidsdemping?
Mankeert er voor de rest nog iets, hoort er ergens dempingswol te zitten ofzoiets? Ik zou graag hebben dat hij veel stiller is, zoals origineel.
Bedankt!!