hoi allemaal,
ik heb der net een pitbike 110cc gekocht schakel. liep perfect toen ik daar was trok in een keer door, zat een lekker tempo in. nu had ik hem op zijn zij in de auto gelegd. natuurlijk ging er wat benzine lekken. dat lijkt me natuurlijk logisch.
maar toen ik hem uit de auto laadde en even een stukje wou gaan rijden, viel die bij volgas geven ineens weg en trok die niet meer door.
hij begon dus heel erg raar te doen. bougie is koffie bruin dus de afstelling zou wel goed moeten zijn.
wat zou dit probleem kunnen zijn? heeft dit iets te maken met hem op zijn zij vervoeren. dat er daardoor iets in die carb niet goed is gaan zitten?
ik zie graag een reactie tegemoet
mvg daimen
pitbike doet raar naar vervoeren
-
Ben C50
- 4T-MSB addict
- Bezit: C50 TT
Bakbrommer met C50 OT
Peda Chip
Re: pitbike doet raar naar vervoeren
Was de motor weer koud en moest ie even opwarmen/choken?
Benzine op?
Water in carburateur?
Niet gelijk aan afstelling gaan rommelen als hij het eerst nog goed deed.
Benzine op?
Water in carburateur?
Niet gelijk aan afstelling gaan rommelen als hij het eerst nog goed deed.
of vuiltje in de sproeier. meestal komt er vanalles los in de vlotterbak en de tank als de brommer in een ongewone stand komt te staan, en die vuiligheid zweeft nou door de hele benzine heen.
-
Bramoto
- 4T-MSB beginner
- Bezit: Dax met 140cc motor onder
Ik zou als eerste gok ook zeggen dat er wat vuil in je sproeiers van de carburateur is gekropen door hem platter te leggen. Het kan nooit kwaad even je carburateur te kuisen. Succes!