Ik heb een groot en raar probleem met mijn dax.
Ik heb sinds kort een nieuwe onsteking gekocht en gestoken: https://www.motorkit.com/nl/ontsteking/ ... .html/amp/
Ik heb daarbij ook een nieuw frame en achterbrugje gestoken dus eigenlijk een rebuild, de dax zat in elkaar (zonder lak wegens eerst opbouw zodat alles past en daarna uit elkaar lakken en terug in elkaar), nu k ben van een 5.5L kader naar een 2.5L gegaan met een 3.5L tank. Ik heb een 3.5L moeten bestellen en was daarop aan het wachten. De dax was volledig electrisch aangesloten en startte en bleef proper draaien als ik mijn carburator benzine gaf. toen ik mijn tank binnenkreeg en hem in mijn frame gestoken heb en ik hem met benzine vulde merkte ik dat er een gaatje in mijn benzineleiding zat, heb toen de tank verwijderd en ik zag van mijn aansluiting dat mijn blauwwit-roodwit was losgekomen heb deze dan terug aan elkaar gesoldeerd en krimphene erover. Sinds dat dat is gebeurd wilt mijn dax geen vonk meer geven. Ik heb al een nieuwe bobijn gestoken, een nieuwe bougie, nieuwe cdi, spanningsregulator en mijn blok opnieuw aangesloten op de kabelboom en nogsteeds geen vonk. Na een klein half uurtje heb ik een vonk en blijft hij 2 toeren draaien waarbij hij stilvalt en geen vonk meer geeft, Elk half uur kan hij voor 2 slagen draaien en is het voorbij. Ik vraag me nu af waaraan dit kan liggen want ik ben er al dagen mee bezig zonder enig succes.
Dit is mijn aansluiting van mijn motorblok:

Bedankt alvast om mijn probleem te bekijken en hopelijk kan er iemand mij wegwijs helpen.
Mvg,