Oh ja moet mezelf nog voorstellen. Ik ben Morris de Haan, geboren en wonende in Utreg. Ik ben nu 16 en zit in 4vwo (blijven zitten). Ik heb het afgelopen jaar zo nu en dan mn ss50 gerepareerd en beetje mooi gemaakt naar mijn smaak.

Ik kocht de brommer met 70cc en een yamaha fs1 zadel. Daarmee aan de slag gaan was het eerste wat ik deed, ik kocht een 50cc kit en een goeie kop van de fsb. Daarna begon ik aan de voorvork. die is met imi poten compleet gereviseerd en heef nu ietwat weinig olie. Verder heb ik de spatborden op dat moment ontdaan van roest maar die is nu volledig terug. verder is het frame gepoedercoat en de tank in orientblauw van bmw gespoten, ook de oortjes zijn toen meegegaan. Later afgelopen jaar begon ik me te verontrusten over de schakelvorkjes en heb ik besloten imitatieschakelvorkjes van cms te monteren, die doen het op dit moment helemaal top. Verder heb ik dennis ook nog nieuwe wielen laten spaken met rvs spaken, gouden nippels en imitatie velg. De aandachtspunten voor nu zijn nog, afstelplaatje van de koppeling roestvrij krijgen, de spatborden mooi maken(dat doe ik van de zomer), de elektra zo krijgen dat de voorlamp niet telken doorbrand als je hoger dan 2000 rpm in toeren gaat en de teller die er gister plots mee is gekapt maken.
Dan is aan jullie nu de vraag: wat zie je? iets wat mij misschien niet opgevallen is, of iets anders raars.
M.V.G Morris de Haan
kleine correctie nog, de onderste foto is met de schreeuwer die ik er gister weer terug onder heb gezet, maar met de oude banden en velgen. de bovenste foto is niet heel duidelijk maar je snapt het concept. Deze foto's zijn ook nog net wat te oud voor de teller, die zat er hier nog niet op.