De kabelboom zou volgens de vorige eigenaar een 12v madmunk kabelboom zijn, al komt deze ook niet 100% overeen met de schema’s die ik al gevonden heb.
Ik wil graag de koplamp(ot duits), achterlicht en het remlicht laten werken in combinatie met een all-in-one linker stuurbediening(universeel type dat op motorkit tekoop staat) zonder batterij.
Nu werk ik vooral savonds op men gemakje aan de dax.
Afgelope dagen had ik een 12v 7ah accu gebruikt welke ik gewoon heb aangesloten op de daarvoor voorzien kabels.
Nu las ik dat de motor moet draaien voor het gewone dimlicht te laten werken & dus niet alle functies op de accu kan testen?
Ik heb niet echt de mogelijkheid om de dax enkele uren te laten draaien om alles uit te meten etc.(garagebox die aangrensd aan mensen hun terras/slaapkamer).
Ik wil mijn buren dus graag te vriend houden.
Kan ik met een acculader de dax voorzien van spanning, alsof hij zou draaien zodat ik alle rust en stilte alles kan testen en aansluiten etc?
Moest er iemand bij toeval een schematje hebben waarop staat hoe ik de boom in de koplamp moet verbinden zonder de originele stuurbedieningen links en rechts, mag ook altijd!
Ik heb reeds de zoekfunctie tal van keren gebruikt maar kom er niet uit.
Thanks in advance!