Ik wil hier geen discussie beginnen over wat het beste of mooiste is...
Momenteel heb ik nog OT fourche met trommelrem waarvan IK vind dat de remmen beter kunnen. Ik wil geen opmerkingen dat ik mijn huidige trommelrem beter moet afstellen. Ik heb al veel met schijfremmen gereden en het geeft me toch een meer veiliger gevoel... Dus daarom wil ik een schijfrem monteren op mijn huidige fourche.
Nogmaals, ik wil geen discussie over de vering etc...
Nu heb ik in een impulsaankoop twee onderpoten gekocht met aansluiting voor schijfrem. Dit lijkt me allemaal in orde. Schijfrem komt dan aan de rechterkant staan (als je erop zit). Hierdoor verhuist het slakkenhuis van de kilometerteller naar de linkerkant.
Hier heb ik meerdere vragen over:
1. Aangezien het slakkenhuis naar de linkerkant is verhuisd, staat de aansluiting voor de kabel naar voor. Ik vermoed dat hiervoor andere slakjes bestaan ?
2. Op de linkerpoot is geen "uitstulpsel" die het draaien van mijn slakkenhuis tegenhoudt. Hoe krijg ik dit opgelost ?
3. Het huidige slakkenhuis past wel op de ster (met aansluiting naar andere kant), maar de ster zou er vlotter in moeten kunnen ronddraaien. Momenteel "schuurt" deze en draait deze dus niet vlot rond in het slakkenhuis. Ik vermoed dat dit probleem mee wordt opgelost met een ander slakkenhuis ?
4. Er zijn geen spacers mee geleverd geweest om op te vullen tussen de poten. Kan iemand me de afmetingen vertellen of zeggen waar ik deze kan vinden ?

Alvast bedankt!