Alle foto’s stuk

Hier staan opmerkingen over het forum zoals updates en aanpassingen.
Plaats reactie
KiP
postslet

Alle foto’s stuk

Bericht door KiP »

Ik hoop dat het alleen bij mij is, maar ik zocht wat oude foto’s van wat technische handelingen maar alle foto’s zijn stuk!?

Het forum is hier mooi onbruikbaar door geworden, wat onwijs zonde is aangezien er nu jaren kennis verloren gaat.
Jurrien schreef: 22 mar 2024 15:32 Houden zo. Iets van tweeëntwintig jaar moet je niet veranderen.
HONDA_Huissen
4T-MSB beginner
Bezit: 3 x Honda ss50
1 x Honda Chaly CF50
1 x Honda c92 bently

Re: Alle foto’s stuk

Bericht door HONDA_Huissen »

Wou je me kunnen laten zien op elke pagina je de foto's mist ?

Groetjes Job
KiP
postslet

Bericht door KiP »

Deze

en deze

ff snel 2 voorbeelden
Jurrien schreef: 22 mar 2024 15:32 Houden zo. Iets van tweeëntwintig jaar moet je niet veranderen.
lil
4T-MSB zombie
Bezit: teveel

Bericht door lil »

de fotos zijn er wel, maar bijvoorbeeld mijn firefox browser blokkeert toegang, waarschijnlijk verlopen certificaat.

ik kan de links vinden in je bericht als ik 'reageer met citaat' selecteer, dan zie ik je opmaak.

hier deze bijvoorbeeld; https://img.hondavereniging.nl/fotos/ms ... 525118.jpg (ik moet dan wel op 'proceed at own risk' klikken, en dan werkt verders ook alles weer normaal voor de huidige sessie, hij is er dus nog wel degelijk)

dit gedoe hadden we het een paar weken geleden ook al over, kwam door de verhuizing van de site, is dat nou nog niet gefixt?...
KiP
postslet

Bericht door KiP »

HA laat ik nou net op mobiel duckduckgo gebruiken en op laptop firefox :roll:
Plaats reactie