Hallo,
Volgend probleem..
Onder mijn ct70 zit nu een lifan 125cc blok.
Ik heb zelf een tussenstuk kabelboom gemaakt voor de 6v kabelboom te kunnen behouden.
Dax starte perfect, en ook alle lichten werken.
Maar bij eindelijk eens een testritje te kunnen maken toch wat teleurgesteld terug gekomen..
Als ik teveel gas geef, stopt hij met toeren maken.
Precies het gevoel dat hij zonder benzine komt te zitten.
Er zit een nieuwe onbegrensde cdi op.
Er staat een “oude” keihin pe24 carbu op.
Deze heeft wel 10j aan de kant gelegen..
Heb de carburator gereinigd, en de sproeiers doorprikt.
ik heb ook wel de vlotter een klein beetje bijgeplooid, omdat bij mijn origineel blok de carburator altijd lekte langs de overloop.
En wou dit zeker vermeiden hier.
Het blok draait echt perfect stationair.
Maar bij gas geven valt hij dood, en wil niet zijn vol vermogen geven.
Er zit ook een benzinefilter tussen de leiding, en het viel me op dat deze niet volledig vult..
Zou dit hele probleem dan aan de toevoer van benzine kunnen liggen, of aan hoofdsproeier, of oude carburator, of aan..?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten
Afstelling, carbu probleem?
-
MrSinga
- 4T-MSB zombie
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: Afstelling, carbu probleem?
gewoon een carbu op een blok droppen is meestal geen topidee.
PE24, natuurlijk nieuwe rubber tussen carbu en spruitstuk gestoken? Die dingen beginnen te lekken na verloop van tijd, zeker als ze liggen.
Welke hoofdsproeier zit erin, kleppen afgesteld (bij mijn nieuwe 125 stonden die verkeerd)
Enneuh vlotter bijplooien? die zijn toch in kunststof? Ik heb een PE24 eigenlijk nooit weten lekken, VM's daarentegen.
PE24, natuurlijk nieuwe rubber tussen carbu en spruitstuk gestoken? Die dingen beginnen te lekken na verloop van tijd, zeker als ze liggen.
Welke hoofdsproeier zit erin, kleppen afgesteld (bij mijn nieuwe 125 stonden die verkeerd)
Enneuh vlotter bijplooien? die zijn toch in kunststof? Ik heb een PE24 eigenlijk nooit weten lekken, VM's daarentegen.
Re: Afstelling, carbu probleem?
Hey,
Bedankt voor de reactie.
Ik heb het metalen lipje een beetje geplooid zodat die de afsluitertje wat sneller doet sluiten..
Was misschien inderdaad niet nodig.
Soite heb zojuist een reparatiesetje voor de pe en een nieuwe rubber besteld..
Hoop dat het daarmee opgelost raakt.
En dat ik eindelijk eens wat kilometers kan maken.
Groeten
Bedankt voor de reactie.
Ik heb het metalen lipje een beetje geplooid zodat die de afsluitertje wat sneller doet sluiten..
Was misschien inderdaad niet nodig.
Soite heb zojuist een reparatiesetje voor de pe en een nieuwe rubber besteld..
Hoop dat het daarmee opgelost raakt.
En dat ik eindelijk eens wat kilometers kan maken.
Groeten