foto van na de keuring
Toen hij eenmaal op kenteken stond kon het echte werk beginnen. Bussenvork gescoord, leuk achterbrugje, G-craft 3,5 velgen, nieuwe chrome spatjes, frame naar de spuiter, deeltjes naar de verchromer, en natuurlijk het CD90 blok. Omdat ik na het Lifan140 debacle nooit meer imitatie wilde , zou het dit keer een honda- of takegawablok worden. Het moest wel bij de klassieke stijl van de CT70 passen dus ik kwam al snel op een CD90 blok uit. Ik heb dit blok compleet gereviseerd en is inmiddels voorzien van een outer rotor, takegawa 54mm nicasil cilinder en een superhead G7 met S30 nok.Het project heeft heel wat voeten in de aarde gezet maar uiteindelijk ben ik er erg tevreden over.

vorkje voorzien van nieuwe binnenpoten

Origineel hemhendel afgeslepen en opnieuw laten verchromen

Frame + deeltjes terug van de spuiter

G-craft 3.5 alu velgjes

Blokje na revisie

Beetje bouwen
Na wat weekjes bouwen was hij eindelijk klaar. Precies op tijd voor Vise2008.

-update-
Omdat het nooit snel genoeg gaat ben ik ook maar aan de superhead gegaan Het is een Superhead G7 met een S30 nok erin. Waar bij mijn vorige kopje met takegawanok het vermogen na de 9000 toeren alweer afnam, begint deze pas lekker op stoom te komen. Het is echt ongelofelijk wat voor boost je krijgt vanaf ongeveer 6000 toeren.