zijkapjes cb

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
AAlex
Frequent 4T-MSB visitor

zijkapjes cb

Bericht door AAlex »

hallo, allemaal,

ik heb net een cb aangeschaft, met dacht ik niet gescheurde kapjes.... haal ik ze er af, scheuren ze beide............. k.t!!
zaten er toch al oude scheuren in.

weet iemand misschien van wat voor soort kunststof deze kapjes zijn gemaakt? dan kan ik er de juiste lijmsoort voor zoeken

of heeft iemand toevallig GOEDE ervaringen met het lijmen van dergelijke kapjes? en zo ja met welke lijm?

heeft iemand ervaring met andere reparatie wijze?

of nog mooier: heeft iemand misschien een paar kapjes over? please???

grtz. Alex
BRULLE MET DIE SPULLE!!

Afbeelding
Brommert
4T-MSB addict
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7

Re: zijkapjes cb

Bericht door Brommert »

AAlex schreef:weet iemand misschien van wat voor soort kunststof deze kapjes zijn gemaakt? dan kan ik er de juiste lijmsoort voor zoeken
Moet je dat weten dan? Meestal staat op de lijm tubes of ze geschikt zijn voor kunststoffen, maar niet gespecificeerd welke. Alleen dat je er geen piepschuim mee kan lijmen ofzo. Zelf heb ik goede ervaringen met Pattex secondenlijm plastics, die is speciaal voor kunststoffen. DEZE

Heb ik al verschillende dingen mee geplakt, en alles zit nog steeds vast. Ik heb er al een achterlicht glas, een knipperlicht glaasje, een tent stok, een slaapzak ritssluiting ding, een slijptol knopje, en vast nog veel meer mee geplakt.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding
pistonpen paultje
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door pistonpen paultje »

ebay.de in de gaten houden.
plofkop
Moderator
Bezit: SS50 KO en een Chaly

Bericht door plofkop »

die kapjes zijn helaas van het type kunstof dat zich niet laat lijmen. De kapjes zijn ook zeldzaam want ze worden bros en breken dan snel. Je kan ze wel bij een bedrijfje laten kunstoflassen.
Plaats reactie