hallo, allemaal,
ik heb net een cb aangeschaft, met dacht ik niet gescheurde kapjes.... haal ik ze er af, scheuren ze beide............. k.t!!
zaten er toch al oude scheuren in.
weet iemand misschien van wat voor soort kunststof deze kapjes zijn gemaakt? dan kan ik er de juiste lijmsoort voor zoeken
of heeft iemand toevallig GOEDE ervaringen met het lijmen van dergelijke kapjes? en zo ja met welke lijm?
heeft iemand ervaring met andere reparatie wijze?
of nog mooier: heeft iemand misschien een paar kapjes over? please???
grtz. Alex
zijkapjes cb
zijkapjes cb
BRULLE MET DIE SPULLE!!

-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Re: zijkapjes cb
Moet je dat weten dan? Meestal staat op de lijm tubes of ze geschikt zijn voor kunststoffen, maar niet gespecificeerd welke. Alleen dat je er geen piepschuim mee kan lijmen ofzo. Zelf heb ik goede ervaringen met Pattex secondenlijm plastics, die is speciaal voor kunststoffen. DEZEAAlex schreef:weet iemand misschien van wat voor soort kunststof deze kapjes zijn gemaakt? dan kan ik er de juiste lijmsoort voor zoeken
Heb ik al verschillende dingen mee geplakt, en alles zit nog steeds vast. Ik heb er al een achterlicht glas, een knipperlicht glaasje, een tent stok, een slaapzak ritssluiting ding, een slijptol knopje, en vast nog veel meer mee geplakt.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
pistonpen paultje
- Frequent 4T-MSB visitor