koppelingskabel
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
koppelingskabel
Zijn koppelingskabels die op onze honda's passen, ss50 of cd50 etc hetzelfde als 2takt schakelbrommers? dus kan ik in feite bij jos dijkman een koppelingskabel halen voor bijv een mt en die vervolgens op me c zetten?
b.v.d
b.v.d
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
rap4stroke
- Frequent 4T-MSB visitor
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Re: koppelingskabel
Dan moet je gewoon even je huidige kabel meenemen, dan weet je het snel genoeg.Willem-Jan- schreef:Zijn koppelingskabels die op onze honda's passen, ss50 of cd50 etc hetzelfde als 2takt schakelbrommers? dus kan ik in feite bij jos dijkman een koppelingskabel halen voor bijv een mt en die vervolgens op me c zetten?
b.v.d
Tonnetjes kunnen natuurlijk, maar raad ik je niet aan..
Ga heen en vereenvoudig u!
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
Re: koppelingskabel
.Kippenverver schreef:Dan moet je gewoon even je huidige kabel meenemen, dan weet je het snel genoeg.Willem-Jan- schreef:Zijn koppelingskabels die op onze honda's passen, ss50 of cd50 etc hetzelfde als 2takt schakelbrommers? dus kan ik in feite bij jos dijkman een koppelingskabel halen voor bijv een mt en die vervolgens op me c zetten?
b.v.d
Tonnetjes kunnen natuurlijk, maar raad ik je niet aan..
Ik heb nu geen koppelingskabel
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Re: re
Doe ik inderdaad ook altijd. Gewoon tonnetje er op schroeven (niet te strak aandraaien, dan draai je heel je kabel kapot) even met een brandertje er op en soldeer in laten lopen, en dan niet van die elektronica soldeer maar van dat tin wat ook gebruikt word voor waterleiding ed.Eric schreef:Als je bang bent kan je het tonnetje ook vast solderen als hij op zn plek zit.
Als je nou geen soldeer brander hebt kun je ook prima je gasstel of Coertbrander gebruiken
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict
-
Willem-Jan-
- 4T-MSB addict