Had er eigenlijk gelijk al een nieuw uitlaatje voor gekocht (NHRC) en stickers op de tank gedaan:

Een maandje of 2/3 gewoon lekker rond gereden met deze ss, en deed het altijd prima. Ik ben toen helaas uitgegleden over een stuk modder toen ik af moest remmen voor een stoplicht
Nu ik toch bezig was met het opbouwen van mijn ss vond ik het ook wel nodig om wat nieuwe dingen ervoor te kopen. heb nieuwe kleinere achterveertjes gekocht, nieuw koplamphuisje, frame laten poedercoaten, voorvork weer netjes maken en natuurlijk alles lekker oppoetsen.. uiteindelijk zag het er zo uit:

Al een tijdje terug is toen mijn zonshen 70 blokje vastgelopen door een afstandsringetje die ik vergeten was bij de tandwielen. Deze as vond het daarom nodig om in mijn carter te boren.
Toen dacht ik: laat ik maar van dat gezeik af zijn van immitatie en gewoon een ori blokje kopen. Na een lange tijd sparen en zoeken kwam ik er eentje tegen, Een ori full 70 met snelle nok nog wel te verstaan (bedankt dummie). Nu met dit nieuwe blokje loopt hij erg goed.
nog een aantal nieuwe foto's:

De bedrading is helemaal in orde en er hoeft eigenlijk vrij weinig aan te gebeuren. Het enige wat mij wel dik zou lijken is een schijfrem te hebben. Dit is nu mogelijk omdat ik een oude complete Cb-50 heb gekocht. Hiervan ga ik de voorvork weg halen en helemaal op mijn ss monteren. Het enige wat ik daar aan moet doen is de balhoofdpen van de cb verwisselen met die van mijn ss...
Commentaar is welkom, zowel positief als negatief