het plastic stukje tussen carb en spruitstuk
-
nicker
het plastic stukje tussen carb en spruitstuk
hoi, wat is het nut van het plastic st ukje tussen de carb en het spruitstuk? er zit ook nog is een pakking tussen dus begrijp neit echt waarom het er zit. lijkt me ook dat de benzine er dan langer over doet om in de cilinder te komen. weten jullie of het iets bijdraagt aan de prestaties?
de groeten en bedankt
de groeten en bedankt
-
nicker
-
nicker
nee je word niet in de maling genomen, maar mijn isolator is beetje gebroken dus waarschijnlijk komt daar veel valse lucht door en daardoor loopt me brommer dan weer slecht. Ik dacht dus er zit al een pakking tussen dus haal ik dat zwarte ding er ook tussen uit. maar als je denkt dat ik je in de maling neem kun je beter niet reageren?
-
Kippenverver
- 4T-MSB heilige
- Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk - Locatie: Ommen.
Je kunt hem wel weg laten.. Maar dat ding zit er niet voor niks natuurlijk.nicker schreef:nee je word niet in de maling genomen, maar mijn isolator is beetje gebroken dus waarschijnlijk komt daar veel valse lucht door en daardoor loopt me brommer dan weer slecht. Ik dacht dus er zit al een pakking tussen dus haal ik dat zwarte ding er ook tussen uit. maar als je denkt dat ik je in de maling neem kun je beter niet reageren?
Ga heen en vereenvoudig u!
-
Spherius
- chaly's angel
- Bezit: Grotestoeremannenmotor
In de winter laten mensen die isolator wel eens weg om bevroren carbs te voorkomen. Anderen beweren wel eens gescheurde carbs te hebben gehad omdat ze zonder isolator reden.
Heb zelf ook tijd zonder gereden, ging prima. In de zomer zou ik hem wel weer terugplaatsen.
Dus om te zien of daar je probleem zit, gewoon weglaten, carb en spruit goed vlakken en papieren pakking tussen zetten.
Heb zelf ook tijd zonder gereden, ging prima. In de zomer zou ik hem wel weer terugplaatsen.
Dus om te zien of daar je probleem zit, gewoon weglaten, carb en spruit goed vlakken en papieren pakking tussen zetten.
**Hona is Tjoei**
-
nicker
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda SS50 en C50
-
nicker
-
SingaBernd
- 4T-MSB addict