Ik had alleen nog geen 100 meter gereden of het blokje lekte al olie. Het komt vanachter het vliegwiel. Om preciezer te zijn bij de keerring die daar zit.. Nu heb ik deze echter al twee keer vervangen, maar het blokje blijft lekken.
Nu heb ik de oliekoeler nog niet aangesloten (heb ook nog niet zoveel gereden, logisch met een lek
Ik heb een ontluchtingset liggen die wel op m'n Skyteam pastte.. Hij past jammer genoeg niet op deze Lifan
En iemand een idee waar dit aan kan liggen? Natuurlijk heb ik ook de grote rubberen ring en de twee kleine ringetjes achter de ontstekingsplaat vervangen.. (goed ingevet met kogellagervet voordat ik het allemaal terug geplaatst had..). Toen ik de ontstekingsplaat de eerste keer los gehaald had bleek dat de grote rubberen ring helemaal gescheurd was.. Maargoed ik ben nu twee keerringen en grote rubberen ringen verder en de boel lekt nog steeds..
Bedankt voor de reactie.. Ik wil eigenlijk binnenkort op vakantie en dat zal zo niet doorgaan.. Ik had dit blok juist gekocht omdat ik geen tijd had om m'n Skyteam te maken