Ik heb een skyteam dax en daarbij een 70cc zongcheng blok. Deze ben ik nu al aan het aansluiten maar het wil niet echt lukken...ik zit met de volgende problemen;
Uit het blok komt een 5-polige stekker (plek voor 6) die dus precies op de CDI past. Onder mijn buddy heb ik echt precies zo'n aansluiting voor op de CDI.
Verder komen er uit het blok 5 kabels, terwijl er aan de draadboom zoals ik hem van mijn oude blok heb afgehaald 6 kabels zitten. Volgens het schema wat ik heb gekregen moet die de kabel voor de neutraal zijn, dat zou dus geen ramp zijn, maar ik weet het niet zeker.
Verder zat er in de doos een kabel met aan de ene kant een klein apparaat (weet de naam niet, sorry
Zoals jullie kunnen lezen ben ik het spoor nu dus helemaal bijster...ik heb de brommer maar in de schuur gezet en ga zo lekker bier drinken, en morgen weer verder. Ik hoop dat jullie me in ieder geval een paar tips kunnen geven zodat ik weer verder kan en snap wat ik aan het doen ben.
Het klinkt misschien allemaal amateuristisch, en dat is het ook wel...maar ik wil het toch graag zelf proberen