M'n MotoGorilla 140

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Plaats reactie
Jonas
4T-MSB beginner

M'n MotoGorilla 140

Bericht door Jonas »

Ben er nog een beetje mee bezig, maar zo ga ik er nu nog mee over straat... rijdt heerlijk!

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jonas op 19 apr 2009 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Lejon
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit

Bericht door Lejon »

Dik blok! Misscihen je voorspatbord verlagen zou een verbetering zijn ;)
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"
Henkiepiet
4T-MSB beginner

Bericht door Henkiepiet »

Vet!! een beste gorilla dacht ik zo :wink:
thomasinga
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door thomasinga »

mooi ding hoor!
ga je hiermee ook op de snelweg?
audi80audi80audi80audi80audi80audi80audi80a
arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax

Bericht door arnold-d »

Leuk ding!.

@ hierboven.
Snelweg rijden met z'n klein ding, dat is echt niet leuk, en ook nog eens erg saaaai
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax
arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Bezit: CT70 motodax

Bericht door arthur »

@ hierboven.
Snelweg rijden met z'n klein ding, dat is echt niet leuk, en ook nog eens erg saaaai
Mwah, het is maar wat je er zelf van maakt. Een vrachtwagen inhalen terwijl je tussen de markeringen door aan het zigzaggen bent is niet bepaald saai te noemen. Voel me alleen niet op mijn gemak als ik het blok zo lang in de toeren jaag op een constant niveau. Heb het 1x gedaan na de hondadag 2007 en daarna nooit weer.
nielspbr
Mr Kockengen
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.

Bericht door nielspbr »

De A10 rond amsterdam is anders toch knap makkelijk, en dan nog een stukje A2 tot abcoude(=100) en je kan weer parallel rijden. Ik zou niet weten hoe je dat binnendoor moet rijden.
En de mensen op de rechterbaan zien kijken als je ze op de middenbaan met kleine wieltjes komt inhalen, dat is het alleen al waard.
Omdat het kan.
arthur
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door arthur »

nielspbr schreef:De A10 rond amsterdam is anders toch knap makkelijk, en dan nog een stukje A2 tot abcoude(=100) en je kan weer parallel rijden. Ik zou niet weten hoe je dat binnendoor moet rijden.
En de mensen op de rechterbaan zien kijken als je ze op de middenbaan met kleine wieltjes komt inhalen, dat is het alleen al waard.
Omdat het kan.
Die blikken van "jij bent echt helemaal knettergek!" zijn idd priceless :D
DR Monkey
4T-MSB regular

Bericht door DR Monkey »

arthur schreef:
@ hierboven.
Mwah, het is maar wat je er zelf van maakt. Een vrachtwagen inhalen terwijl je tussen de markeringen door aan het zigzaggen bent is niet bepaald saai te noemen. Voel me alleen niet op mijn gemak als ik het blok zo lang in de toeren jaag op een constant niveau. Heb het 1x gedaan na de hondadag 2007 en daarna nooit weer.
Zo denk ik er ook wel over Arthur,heb je helemaal gelijk in.
Op die manier naai je een blok snel de afgrond in.
gerbrandicus
Astrealover

Bericht door gerbrandicus »

Met de Benly ook vaak genoeg op de snelweg gezeten. Ook naar Bobby, gewoon anderhalf uur lang volgas, kan met een orgi HM blokje prima. Getuned is wat minder ideaal. Ook een keer met mijn CD50 (motor) met 110cc bami, werd ik door mijn TomTom de snelweg opgestuurd (ik had max 80km/h ingesteld maar op een snelweg mag je natuurlijk ook gewoon 80 :x ) heb ik 2 uur lang volgas met dat bamiblok over de snelweg gejakkerd en tóen voelde ik me idd ook totaal niet op mijn gemak. Bami vertrouw ik niet. Als die er ineens mee kapt (deed hij later onder mijn Monkey ook bij volgas, inlaatklep ging zweven, krak) dan lig je ineens onder de vrachtwagen achter je.
arthur
Frequent 4T-MSB visitor

Bericht door arthur »

gerbrandicus schreef:Met de Benly ook vaak genoeg op de snelweg gezeten. Ook naar Bobby, gewoon anderhalf uur lang volgas, kan met een orgi HM blokje prima. Getuned is wat minder ideaal. Ook een keer met mijn CD50 (motor) met 110cc bami, werd ik door mijn TomTom de snelweg opgestuurd (ik had max 80km/h ingesteld maar op een snelweg mag je natuurlijk ook gewoon 80 :x ) heb ik 2 uur lang volgas met dat bamiblok over de snelweg gejakkerd en tóen voelde ik me idd ook totaal niet op mijn gemak. Bami vertrouw ik niet. Als die er ineens mee kapt (deed hij later onder mijn Monkey ook bij volgas, inlaatklep ging zweven, krak) dan lig je ineens onder de vrachtwagen achter je.
Origineel honda zal het misschien wel kunnen hebben ja. Die ene keer zat ik op de snelweg met Berry. We hadden allebei net een nieuw 140cc lifanblok. Toen we later op de provinciale weg reden, draaide het blokje van Berry de frieten in omdat er geen olie bij de kop was gekomen. Kan je nagaan wat er was gebeurt als dit met volgas op de snelweg plaatsvond.... Moet er niet te lang bij stilstaan denk ik. Onze motortjes zijn niet gemaakt voor de snelweg. Proviciale wegen zijn leuk om te rijden, harder moet je niet willen.
se7ven
The 4T-MSB is my life!
Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight

Bericht door se7ven »

Die kentekenplaat mag zo niet van oom agent. Van mij natuurlijk wel maar het kan je weer een boete besparen als je er wat aan doet.
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/
Afbeelding
Jonas
4T-MSB beginner

Bericht door Jonas »

se7ven schreef:Die kentekenplaat mag zo niet van oom agent. Van mij natuurlijk wel maar het kan je weer een boete besparen als je er wat aan doet.
Ik heb toch geen familie bij de pliesie, dus geen probleem! Daarnaast fungeert hij nu als degelijk spatbord en zal hij in standaard vorm (dus recht) bij ieder kiezelsteentje een kusje aan mijn band geven. Uiteraard sta ik open voor een mooi beugeltje dat hem in legale positie brengt. Wat dat betreft is dit nu een tijdelijke oplossing.

En over de snelweg... nou, daar zal je mij niet zien. Tenzij ik bericht krijg dat het compleet vast staat op de snelweg, dan is het ideaal om even snel, tussen de auto's door, van A naar B te reizen! Lang leve de files!!
Plaats reactie