- off the road
- dagen geen benzinestation
Sahara? Midden-oosten?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/apple_icon_rolleyes.png)
Maar goed, daar van uit gaande, gewoon motorrijbewijs halen en een dakar-achtige motorfiets kopen. Je gaat toch niet met 0 comfort dat soort delen van de wereld in?
off-the-road motoren (met veel cc's) hebben vaak ook grote tanken!Marinus84 schreef:Of een MT50 in de Dakar uitvoering
Grote tank, helaas geen viertakt... En elke 5-10.000 km je zuiger vervangen.
Bestaan er echt geen vergrote tanks voor een ss/cd?
Deze is wel gaaf. Maar ik zou het persoonlijk zonde vinden van deze mooie motor om er een trip mee te maken door de wereld of door europa.Marinus84 schreef:Die Ural Dnepr vind ik ook wel leuk. Alleen zou ik hem in een iets moderner jasje willen zien. Goedkoop en ze schijnen het toch best lang uit te houden
zonde?? daar zijn die krenge voor gemaaktRoxanne schreef:Deze is wel gaaf. Maar ik zou het persoonlijk zonde vinden van deze mooie motor om er een trip mee te maken door de wereld of door europa.Marinus84 schreef:Die Ural Dnepr vind ik ook wel leuk. Alleen zou ik hem in een iets moderner jasje willen zien. Goedkoop en ze schijnen het toch best lang uit te houden
Ik heb verhalen gelezen waarbij eerst de helft werd vervangen bij een nieuwe Ural om er een beetje betrouwbaar mee te kunnen rijden. Kun je misschien beter het minder goed betaalbare origineel van BMW kopen. ori <-> bami verhaal. Aan de andere kant worden ze wel al jaren in het Russische leger gebruikt, en die boeken echt als idiotenCrazy Cavan schreef:zonde?? daar zijn die krenge voor gemaaktRoxanne schreef:Deze is wel gaaf. Maar ik zou het persoonlijk zonde vinden van deze mooie motor om er een trip mee te maken door de wereld of door europa.Marinus84 schreef:Die Ural Dnepr vind ik ook wel leuk. Alleen zou ik hem in een iets moderner jasje willen zien. Goedkoop en ze schijnen het toch best lang uit te houden