Ik heb een mooie 16mm keihin voor een cf70 gevonden, nu dacht ik deze zorg er voor dat me cf50 harder gaat lopen!!
Ik weer savond "de werkplaats" in vol aan de gang om het probleem te fixen. Ik heb de carb helemaal uitgeblazen sproeier, het bakje alles! vervolgens overal de pakkingen gecontroleerd! die zijn allemaal dik in orden. Ik heb eerste van een melkpak een pakking gemaakt en die tussen het spuit stuk en de carb gedaan, hielp niet, vervolgens van origineel pakking papier eentje gemaakt en nog steeds zelfde probleem
Nu had ik eigelijke de moed opgegeven dan maar een 40 km/h brommertje. Ik de 12/10 mm carb er weer opgezet heeft die nu ook het zelden probleem, ik heb geen instelling verandert !! gewoon 1 op 1
Dus nu heb ik een brommer die alleen rijd op half choke ! o.0 en dat is niet normaal pakking van spuit stuk naar cilinder is nog als nieuw... waar nog meer het probleem zijn! iemand ervaring met die vlinderklep carb's ?
hieronder foto's van de imitatie versie van mijn 16 of 17 mm carb !! DEZE heb ik dus niet ! maar ziet er precies zo uit!