Achteras Cee/aanhanger

Hier kun je praten over je honda.
nitelife
The 4T-MSB is my life!

Re: Achteras Cee/aanhanger

Bericht door nitelife »

bij honda brommertjes zitter er battlestar galactica blokken in de achterbrug, maar bij veel motorfietsen zitten er naaldlagers op die plek...
TWD for life!
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Bericht door ildert »

zou gewoon staal op staal doen. nylon slijt hard, brons ofzo zou kunnen, maar is nergens voor nodig en weer extra onderdelen/werk. als je de passing een beetje netjes maakt zodat er genoeg contactvlak is, en het pen/gat niet te klein is moet het lang meegaan hoor.

Afbeelding

volgens mij kun je dit allemaal met een bankschroef, boormachine en een slijptol maken, dus kost ook nog eens geen drol....btw, is de afstandhouder van een hoge ss uitlaat niet zelfde schroefdraad als de achteras? dan ben je er eigenlijk al. moet je alleen nog dat boutje draaien/zoeken.
Brommert schreef: Nu zit ik dus alleen te twijfelen wat ik moet gaan doen bij de ophanging, een lager, of een nylon bus, of heel makkelijk staal op staal en dan regelmatig smeren.
grote klappen, snel thuis
lowrider
4T-MSB addict

Bericht door lowrider »

Boutje van de bevestiging van het remanker aan de achterremplaat zou je kunnen nemen, heeft M8 draad en een verdikking.. Of het sterk genoeg is?
ildert
The 4T-MSB is my life!
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50

Bericht door ildert »

ach..bijna goed...das jammer...anders was het helemaal met ori honda onderdelen te maken :)
grote klappen, snel thuis
Plaats reactie