elektriciteit probleempje c50

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
joris84
4T-MSB beginner

Re: elektriciteit probleempje c50

Bericht door joris84 »

dus de groene draad is om 'overbelasting' van de accu te voorkomen? Maar moet die draad dan niet ergens aan vastzitten? ik heb twee groene draden die beide niet aangesloten zijn en dus los liggen. Plus een roze draad zoals gezegd, deze is ook niet aangesloten maar heeft wel een aansluitstekkertje, moet deze ook niet ergens aan vastzitten dan?

Ik ben helaas een behoorlijke electro-leek helaas maar het zou wel mooi zijn als ik t zelf zou kunnen oplossen.. ;-)

bedankt voor je reactie in ieder geval!
Amazon62
Frequent 4T-MSB visitor

Re: elektriciteit probleempje c50

Bericht door Amazon62 »

joris84 schreef:dus de groene draad is om 'overbelasting' van de accu te voorkomen? Maar moet die draad dan niet ergens aan vastzitten? ik heb twee groene draden die beide niet aangesloten zijn en dus los liggen. Plus een roze draad zoals gezegd, deze is ook niet aangesloten maar heeft wel een aansluitstekkertje, moet deze ook niet ergens aan vastzitten dan?

Ik ben helaas een behoorlijke electro-leek helaas maar het zou wel mooi zijn als ik t zelf zou kunnen oplossen.. ;-)

bedankt voor je reactie in ieder geval!
Hier heb je een elektrisch schema: http://dl.dropbox.com/u/3834804/Elektri ... %20c50.pdf
Plaats reactie