Kleine vragen topic
-
Rene77
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50
CB500 '76
CB750 DOHC '82
SMC Super 50 - Locatie: Capelle aan den IJssel
Re: Kleine vragen topic
Wat zou een hoge SS uitlaat in redelijke staat moeten kosten ?
A hard-on doesn't count as personal growth !
Want a new computer/phone? scratch here ▒▒▒▒▒▒▒▒▒ with a sharp object
mijn carburateur werk niet helemaal lkkr in het midden gebied boegie kleur is prima vol gas wil hij ook wel maar voor ik dat haal
ik heb al met de gas naald lopen plielen
ik heb het idee dat ik wat fout doe of over het hooft zie maar weet niet wat. iemand een idee?
ik heb al met de gas naald lopen plielen
ik heb het idee dat ik wat fout doe of over het hooft zie maar weet niet wat. iemand een idee?
-
NIX
- chaly addict
- Bezit: Een hamer
Remlucht. Gaatjes in de sproeierbuis goed doorprikken en het luchkanaal naar de buitenkant van de sproeierbuis goed schoonmaken. Wat voor maat stationairsproeier zit erin? Ook die goed doorprikken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
Dat zal ik dan nog eens doen
Sproeier maten zijn 90 en 35
Set up c90 toppend met ot c70 kop
Bami vervroegende ontsteking
Sproeier maten zijn 90 en 35
Set up c90 toppend met ot c70 kop
Bami vervroegende ontsteking
-
NIX
- chaly addict
Heb je uberhaupt wel compressie met die keuze? Wat voor zuiger heb je erbij? De verbrandingskamer van een NT C90 kop is bijna net zo klein als een C50 of SS. Een OT C70 kop heeft bijna 2x zoveel volume.
Een GB0 zuiger had hier ergens gevonden
Dat het beste past
Opzich wel prima compressie
Dat het beste past
Opzich wel prima compressie
Met hitteschild?Rene77 schreef:Wat zou een hoge SS uitlaat in redelijke staat moeten kosten ?
middelste ophangbeugel die past?
aan gelast of niet?
flens nog goed?
met bochtschilden?
Voor een redelijk exemplaar die past, zonder schilden of poespas, zou ik rond de 60a70eur gaan.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
-
Rene77
- 4T-MSB regular
- Bezit: SS50
CB500 '76
CB750 DOHC '82
SMC Super 50 - Locatie: Capelle aan den IJssel
Hij is in redelijk goede staat dwz, niet aan gelast, flens in orde, hitteschild netjes etc .... Dank voor de info.Eric schreef:Met hitteschild?Rene77 schreef:Wat zou een hoge SS uitlaat in redelijke staat moeten kosten ?
aan gelast of niet?
flens nog goed?
met bochtschilden?
Voor een redelijk exemplaar die past, zonder schilden of poespas, zou ik rond de 60a70eur gaan.
A hard-on doesn't count as personal growth !
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
Rene77 schreef:Hij is in redelijk goede staat dwz, niet aan gelast, flens in orde, hitteschild netjes etc .... Dank voor de info.Eric schreef:Met hitteschild?Rene77 schreef:Wat zou een hoge SS uitlaat in redelijke staat moeten kosten ?
aan gelast of niet?
flens nog goed?
met bochtschilden?
niet verkopen. goed in het vet zetten en weg leggen die dingen komen altijd van pas.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
-
DAX11
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: Honda ss50z k1
Honda ss50z k1
honda c50
Honda st50g
Honda st50e - Locatie: België
Zou het te doen zijn om lijnbandjes voor en achter te nemen op een ss of is dit af te raden?
(het gaat niet om de looks)
(het gaat niet om de looks)
-
CB50dude
- 4T-MSB addict
- Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :( - Locatie: Eemnes
Ik raad het je sterk omdat lijnbanden geen optimale grip geven.
Dit word alleen maar erger als de band waar het grootste deel van al het gewicht op staat een lijnband is.
Als het droog is is een lijnband prima, maar als het regent is een lijnband voor al eng zat.
Dit word alleen maar erger als de band waar het grootste deel van al het gewicht op staat een lijnband is.
Als het droog is is een lijnband prima, maar als het regent is een lijnband voor al eng zat.
Honda CoolDriver50
Ik heb wel eens gehoord dat plamuur vocht aantrekt en je daarom direct moet overspuiten als je iets geplamuurd hebt. Omdat het anders wil gaan roesten onder het plamuur. Geldt dat ook als je het geplamuurde deel vervolgens in een droge schuur houdt? Of in een verwarmde woonkamer? Iemand ervaring?
-
butt head
- moppersmurf
- Bezit: paar brommers
volgens mij gaat het goed als het droog blijft. dus in een schuur woonkamer ik neem aan dat je alleen maar de planten een beetje water geeft en niet je hele huisraad.Jurrien schreef:Ik heb wel eens gehoord dat plamuur vocht aantrekt en je daarom direct moet overspuiten als je iets geplamuurd hebt. Omdat het anders wil gaan roesten onder het plamuur. Geldt dat ook als je het geplamuurde deel vervolgens in een droge schuur houdt? Of in een verwarmde woonkamer? Iemand ervaring?
ik heb mijn z50ak1 tankje al een jaar of 6 geplamuurd op mijn kamer staan. en het plamuur zit er nog net zo op als ik het 6jaar geleden er op heb gesmeerd. zelfs de te goed geschuurde delen waar geen lak meer op zit daar zit geen roest op.
ik praat niet alleen maar poep
-
NIX
- chaly addict
Plamuur sluit niet helemaal af en je plamuurt bij voorkeur op kaal metaal. Zelfs grondlak sluit niet helemaal af. Het vocht dat in de lucht zit trekt er dus in, zelfs het vocht in een verwarmd huis. Met het afkoelen zal vocht ook als condens neeslaan en in de plamuur trekken, zelfs als je niets ziet of voelt. Het zal niet meteen losroesten, maar hoe sneller iets in de lak staat, hoe beter. Een noodlaklaagje kan ook, maar kan reageren met de uiteindelijke lak en eraf schuren is risico op teveel wegschuren, dus...
-
Midnight Creations
- 4T-MSB addict
- Bezit: Liefde voor Techniek.
klopt ja, grondlak is poreus, gelijk lak er over, anders.................
Als je jong blijft, sterf je nooit