Framenr is C50DXXXXXnielspbr schreef:Als je bij cms kijkt zijn er maar 3 mogelijkheden, een 85/86 vietnamees of een zwitserse versie(staat helaas een bouwjaar bij).
remstof is al weg 2x schoongemaakt.nielspbr schreef:Begin met remstof uit de trommel verwijderen en te kijken of de remblokken nog niet door zijn.
justinvos schreef:remstof is al weg 2x schoongemaakt.nielspbr schreef:Begin met remstof uit de trommel verwijderen en te kijken of de remblokken nog niet door zijn.
Remblokken door? bedoel je kapot of ..?
Ik voel wel ligt relief/oneffenheden in de trommel, hoort dit?
Mooi, mag je de mijne ook wel een keertje doenjustinvos schreef:Ik heb nieuwe schoenen gehaald (ori). Remtrommel met 100 opgeschuurd. remschoenen op 3 pekken ingezaagd (schuin), zodat het stof goed weg kan.
Remt nu als een trein! En ZONDER gepiep
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Haha... KKDWDMano schreef:Mooi, mag je de mijne ook wel een keertje doenjustinvos schreef:Ik heb nieuwe schoenen gehaald (ori). Remtrommel met 100 opgeschuurd. remschoenen op 3 pekken ingezaagd (schuin), zodat het stof goed weg kan.
Ja, maar er aan beginnen duurt altijd een paar maandenjustinvos schreef:Haha... KKDWDMano schreef:Mooi, mag je de mijne ook wel een keertje doenjustinvos schreef:Ik heb nieuwe schoenen gehaald (ori). Remtrommel met 100 opgeschuurd. remschoenen op 3 pekken ingezaagd (schuin), zodat het stof goed weg kan.
Het is max 30 min werk incl (de-)montage!
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok