Pas geleden van 50 naar 70cc gegaan, met ot 50 kop. Zie ander topic.(50 naar 70 niet af te stellen)
Eerst, ontsteking,kleppen, bougie enz enz en valse lucht is uitgesloten.
Verder krijg ik de C niet stationair, als de luchtschroef dicht is is er nog wel mee te rijden,(dan is ie afgesteld, als een vespa ciao, gewoon stationair op het gasschuifje)draai ik de luchtschroef rustig open; slaat ie af.
Natuurlijk dacht ik aan valse lucht, maar heb ik écht uitgesloten, dan dacht ik aan een grotere stat-sproeier, van 35 naar 40 gegaan, en niks helpt!!!!
Toen dacht ik (heb toch niks te verliezen) hup in de rioolontstopper...droog geblazen met perslucht, weer hetzelfde, toen kwam m'n grootste truc, ik heb de kogeltjes die de fabrikant gebruikt om de kanaalboringen weer af te sluiten, eruit gepeuterd, en kon mezelf nu overtuigen dat alles echt schoon is, en echt, alles is schoon en toegankelijk, alles weer secuur gesloten met koperen klinknagels, en nog steeds géén stationair.
Eigenlijk denk ik nu aan een nieuwe teur, maar die is net zo schoon e.d. als degene waar ik het nu over heb.
Mijn grote angst is; dat een nieuwe/andere dezelfde problemen geeft.
Het is een 16 mm Keihin.