Kleine vragen topic
Re: Kleine vragen topic
Super! Dacht al dat het zoiets zou zijn sinds het gasrondsel en gaskabelstop origineel honda zijn en het stuurtje immi.
Bedankt!
Bedankt!
-
Brommert
- 4T-MSB addict
- Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7 - Locatie: Tilburg
Mijn vader wil ook aan de 4takt, maar heeft geen zin om te sleutelen. Zo'n imi C50 (Supermotorcompany) geval lijkt hem wel wat. Waar zijn die dingen te koop? En zijn ze nog in semi te krijgen? Aangezien op de site staat dat ie vol automaat is.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
- Bezit: ATC125 met 110 blok.
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K1 1976 (Francaise)verkocht
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
D@SS72 Skyteam frame metTS50 tank, SS wielen, spatborden, achterlicht, MT banden, Shark achterbrug enz. enz.
Yamaha FS1 468 1975 verkocht
Yamaha FS1 2RU 1980 verkocht in onderdelen - Locatie: Het Gooi
Als ik de foto's van de '50 bekijk.... zie ik geen pookje..
-
Goldie
- 4T-MSB regular
- Bezit: .
'70 Z90A mad max
'72 ori motodax schuurvondst
'76 dirty harry in tuning - Locatie: Ergens tussen TX en HHW
Via google vond ik al snel dezeBrommert schreef:Mijn vader wil ook aan de 4takt, maar heeft geen zin om te sleutelen. Zo'n imi C50 (Supermotorcompany) geval lijkt hem wel wat. Waar zijn die dingen te koop? En zijn ze nog in semi te krijgen? Aangezien op de site staat dat ie vol automaat is.
http://www.vanderham-trading.com/super- ... pany-49cc/
-
Soop
- 4T-MSB addict
- Bezit: Honda CD50 '71
SMC super50 C50 imi (van de vrouw)
Scoopy OT
Transalp 600V - Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
super motor company biedt momenteel oude voorraad aan op marktplaats. Nieuwe exemplaren nog in krat voor 1000. semi. Mail ze.
broem loopt, mooi stationair, maar als je hem na een dag weer wilt starten moet de bougie worden schoongemaakt, raar is ook dat hij uitgaat als je hem stationair laat lopen en je zet het licht aan.
verder lijkt ie mooier te vonken bij licht uit.
Ontstekingsprobleem?
Ontstekingsprobleem?
-
Marijn145
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: SS50K1
CL70K2 Japan
Ik heb exact het zelfde probleem gehad, bij mij was de condensator de boosdoenener.ceedee schreef:broem loopt, mooi stationair, maar als je hem na een dag weer wilt starten moet de bougie worden schoongemaakt, raar is ook dat hij uitgaat als je hem stationair laat lopen en je zet het licht aan.
Ontstekingsprobleem?
het is een broem met cdi, unit gaar?Marijn145 schreef:Ik heb exact het zelfde probleem gehad, bij mij was de condensator de boosdoenener.ceedee schreef:broem loopt, mooi stationair, maar als je hem na een dag weer wilt starten moet de bougie worden schoongemaakt, raar is ook dat hij uitgaat als je hem stationair laat lopen en je zet het licht aan.
Ontstekingsprobleem?
Sluit je de voorknippers van een ss50 rechtstreeks op de kabelboom aan of horen daar nog verlengstukjes tussen?lijkt mij beetje te kort naar de koplamp?
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
D@SS72 Skyteam frame metTS50 tank, SS wielen, spatborden, achterlicht, MT banden, Shark achterbrug enz. enz.
In principe zitten er respectievelijk een blauw en oranje draad van een cm of 20-25 aan de L+R knipper en ik heb nooit verlengers gezien, maar ach, paar ori. stekkers bij Coos vandaan en het ziet eruit of het nooit anders is geweest, toch?
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Loef of de viertaktschuur zijn een stuk dichterbij. (weet niet of bos nog steeds op de straatweg zit?)
-
SuzuhaTR1
- The 4T-MSB is my life!
CR80 1983
SS50K0 1966 (Duitser)
SS50K3 (NL) verkocht
ST50G (Duitser)
Ik weet natuurlijk niet wie dichterbij zit voor wie....zeker niet in deze pakketjestijd....bij coos heb ik alles 1-2 dagen later alles in huis, perfect!
aha, dat verklaart het. bij mij zijn die draadjes maar 10 cm ongeveer.. Dan komen de knipperbollen waarschijnlijk ergens anders vanaf..
-
powerofdreams
- Frequent 4T-MSB visitor
- Bezit: ss50,ss50,ss50 en c50 solo
heeft er iemand een draadboom schema voor een noof liggen?
we hebben er een voor een vriend gekocht en voor de keuring wil ik nog de verlichting voor hem fixen!
bij gebrek aan enige bedrading in langs of door het frame zullen we zelf wat moeten fabrieken.
verder heb ik nog een gelijkrichter 6v en een spanningsregelaar liggen, dus daarmee moeten we denk ik al een eind komen!
alvast bedankt!
we hebben er een voor een vriend gekocht en voor de keuring wil ik nog de verlichting voor hem fixen!
bij gebrek aan enige bedrading in langs of door het frame zullen we zelf wat moeten fabrieken.
verder heb ik nog een gelijkrichter 6v en een spanningsregelaar liggen, dus daarmee moeten we denk ik al een eind komen!
alvast bedankt!
Raar probleem, vers opgebouwde brommert loopt een beetje rottig,
ik ga er nog een andere ontsteking op proberen, maar het probleem is het volgende: Er zit geen accu in, toch werkt ,als ie loopt, het remlicht. Gele draad losgemaakt en remlicht blijft het doen. ik weet dat remlicht op de accu zit en niet op de gele draad van de verlichting, maar wat kan er aan de hand zijn? Kan er iets in de onsteking kortsluiten?
ik ga er nog een andere ontsteking op proberen, maar het probleem is het volgende: Er zit geen accu in, toch werkt ,als ie loopt, het remlicht. Gele draad losgemaakt en remlicht blijft het doen. ik weet dat remlicht op de accu zit en niet op de gele draad van de verlichting, maar wat kan er aan de hand zijn? Kan er iets in de onsteking kortsluiten?