geprobeerd; bako, tang etc. bako past niet en tang kan ik niet genoeg kracht zetten.
hopelijk te krijgen antwoord;
Een tip om die bout los te krijgen?
Wijs mij d weg en ik zal kopen.butt head schreef:even met een ring sleutel onder de kroonplaat kutten om je stuur los te bouten. dan een dop 29 kopen die op je moer zetten ratel er op en los draaien.
de stel moer bestaat en sleutel voor. maar niemand koopt die dus dan gaan ze maar lopen kutten met een hamer en schroeven draaier los rammen.
je zal vast wel ergens in je schuur een balhoofd stel moer hebben liggen.CB50dude schreef:Wijs mij d weg en ik zal kopen.butt head schreef:even met een ring sleutel onder de kroonplaat kutten om je stuur los te bouten. dan een dop 29 kopen die op je moer zetten ratel er op en los draaien.
de stel moer bestaat en sleutel voor. maar niemand koopt die dus dan gaan ze maar lopen kutten met een hamer en schroeven draaier los rammen.

heb je de tank nog op de brommer zitten?Blootkonijn schreef:heb sleutel 28 gevonden die past... maar krijg hem nog niet los.. volgensmij is dat ding vast gezet met de krachten van god ofzo...

Blootkonijn schreef:geen ratel, gewoon steeksleutel, die moer is vrij geen obstakels en ik sla met een fikse hamer op het einde maar het geeft geen krimp.
even voor de duidelijkheid we hebben het over die grote bout boven op die grijze plaat dinges niet die daar onder die sleutel heb ik!
maar bedankt voor de steun ik ga blijven proberen totdat ie los is.